Meer over mij

 

Gewoon lekker schrijven. Dat doe ik het liefst. Bijna magisch, de letters in een zodanige volgorde zetten dat het wat met mensen doet.

 

Ok, en nu het echte verhaal: het is ploeteren en zweten. Vijf versies en nog niet tevreden. Echter, de deadline roept.

Toch lukt het: de website, de nieuwsbrief of het interview. Het swingt, het leest, het voelt goed. Lezers reageren, daar doe je het voor.

Mijn grootste inzicht na al die jaren schrijven: 

 

Ik doe nooit precies wat van me wordt gevraagd

 

Ook al zou ik het willen, het lukt me gewoon niet. Omdat ik nadenk over het gevraagde en daar een betere versie van maak. Vind ik dan.

 

Als je iemand zoekt die wél precies doet en schrijft zoals jij voor ogen hebt, zoek dan verder.

 

Als die levensles je aanspreekt, ben ik de tekstschrijver die je zoekt. Jij profiteert namelijk van die eigenwijsheid. Eigenlijk je klanten en potentiële klanten. Waar daar doe ik het voor.

 

Nieuwsgierig naar wat ik voor jou kan doen? Neem contact op via het contactformulier of kijk hier.

 

En meer weten over mij als persoon? Lees dan dit beetje té openhartige interview in de Libelle van oktober 2017. 

Praat tegen mij

 

Je hebt het al dagen, wat zeg ik, weken uitgesteld: die nieuwe teksten voor je website, blog of nieuwsbrief. Zit je achter je laptop en het wil weer niet. Geen puf, geen inspiratie of andere dingen te doen?

 

Vertel je verhaal

 

Hoe fijn zou het zijn om tegen mij aan te praten? Dat lukt je wel. Enthousiast vertel je over die klant van laatst, jouw producten of diensten en waar jij warm voor loopt. En ik vraag door. We hebben een gesprek waarin jouw onderneming en jouw dienstverlening centraal staat. Meestal praten we via Teams. 

 

Ik schrijf je teksten

 

Ik neem ons gesprek op, noteer af en toe wat en daarna ga ik aan de slag. Vaak combineer ik mijn tekst met de info die je al hebt. Door mijn vragen krijg jij helder waarom je je ding doet, is mijn ervaring. 

 

En dan is hét moment daar. Nieuwe teksten voor je website of nieuwsbrief of blad. 

 

Spreek je klanten aan

 

Soms is dat even schrikken ervaar ik. Omdat het ineens zo klip en klaar is wat je doet en voor wie. Helder en fris. In gewone taal die iedereen snapt en jouw klanten aanspreekt. 

 

Daarna doe ik nog een bijpuntronde en puntjes op de i. Desnoods 2 rondes. Ja veel puntjes maar dat is soms nodig.

 

Lijkt je dit wat, neem dan contact met me op.

 

E-mailinfo(a)tekstnomade.nl